Kouluruokailu

Helsingin Rudolf Steiner -koulussa nautitaan päivittäin luomu- ja kasvispainotteisesta kouluruoasta. Kouluruokalan periaatteisiin kuuluu tuottaa laadukasta ja ravitsevaa ruokaa luomu- ja lähiraaka-aineita hyödyntäen. Koululounaan koulun toimittaa Compass Group.

Ruokatoimikunta

Koululla on oma ruokatoimikunta eli koulun hallituksen alainen työryhmä, joka valvoo kouluruoan ja sille asetettujen ruokatavoitteiden toteutumista. Se toimii yhteistyöelimenä koulun rehtorin, hallituksen ja johtokuntien välillä ja tekee yhteistyötä koulun ruokatuottajan kanssa.

Ruokailu

Ti 23.4.

Lounas Kalamuru-kylmäsavukirjolohikiusausta L, G

Kasvislounas Linssi-perunalaatikko L, G